Hej alla! Jag har letat efter konstgjorda växter att dekorera mitt hem med. Jag har ett par riktiga växter, men de kräver mycket underhåll och jag har inte alltid tid att ta hand om dem. Jag vill ha något som ser verkligt ut men inte behöver vattnas eller skötas om. Har ni några rekommendationer på var jag kan köpa konstgjorda växter av hög kvalitet? Tack på förhand!
top of page
Libanon Enda Libanesisk restaurang och Catering i norrland kvarterskrog med fullständiga rättigheter.
Alltid 100% färska livsmedel.
Vi ordnar eran fest.
bottom of page
Hej! Jag förstår helt ditt dilemma. Jag har själv övergått till konstgjorda växter av samma anledning - tidsbrist och ibland misslyckade försök att hålla levande växter vid liv. Ett bra ställe att kolla in är Ambiplants. De har ett brett sortiment av konstgjorda växter som ser otroligt realistiska ut. Jag har köpt några därifrån och är verkligen nöjd med kvaliteten. Du kan kolla in deras samling här: Ambiplants Konstgjorda växter. De har allt från små krukväxter till större golvväxter och till och med konstgjorda träd. Det bästa är att de inte bara ser bra ut, utan också håller sig fina länge utan något underhåll alls. Hoppas detta hjälper!