Jag har funderat på att köpa en ny pyjamas till min man nu när det börjar bli kallare, men jag har svårt att hitta något som både är snyggt och bekvämt. Han gillar inte för tunna tyger, så jag letar efter något som passar bra för vintern. Har någon tips på var man kan hitta en pyjamas för män som både håller värmen och ser bra ut? Jag har hört talas om Pyjamas Herr, men är osäker på kvaliteten. Någon som har testat deras produkter?
top of page
Libanon Enda Libanesisk restaurang och Catering i norrland kvarterskrog med fullständiga rättigheter.
Alltid 100% färska livsmedel.
Vi ordnar eran fest.
bottom of page
Jag köpte faktiskt en pyjamas från pyjamas herr till min man förra vintern, och jag måste säga att vi båda blev väldigt nöjda! Pyjamasen är inte bara snygg utan också riktigt varm och skön, vilket var precis det vi var ute efter. Min man är också kräsen med material, men den här pyjamasen är tillverkad av ett mjukt, men ändå rejält tyg som håller värmen bra under kalla nätter. Vi har tvättat den flera gånger, och den har hållit formen och färgen utan några problem. Ett stort plus är att den inte känns för tjock eller klumpig, så man kan enkelt röra sig i den utan att känna sig överhettad.
Om du är intresserad av att kolla in deras sortiment, skulle jag verkligen rekommendera att besöka pyjamas herr. Där finns ett brett urval av pyjamasar i olika stilar och material. Vi valde en i bomull, men de har även varianter i flanell om du vill ha något ännu varmare. Jag tycker att kvaliteten motsvarar priset, och det är en investering som verkligen håller i längden. Så om du letar efter en bra, hållbar pyjamas för din man, är det definitivt värt att kolla in deras kollektion. Hoppas detta hjälper dig i ditt val!